Iets met sex, tetten en ding ding dongs…

Ter ere van het afscheid van het zevende seizoen van Temptation Island (Seven Sins), de volgende memorabele uitspraken…

“Die doos heb ik al geopend, ik weet al wat er in zit”

“Tandjen bij!”

“Och joa… een spelleke”

“De deur is toe”

“Have no fear… Stevie Wonder is here”

“You touch my tralala… my ding ding dong”

“Allè”

“Temptation is vo Chris ne snoepkestrommel. ’s Morgens een snoepeke, ’s middags een snoepeke, ’s avonds is zien of da ’t zelfde snoepeke er nog in zit…”

“Ik kan er ook nix aan doen, ik heb gewoon nen te geile pik”

“De truuk met het laken”

En natuurlijk… Hoe kan het ook anders:

“SEX EN TETTEN!”

~ door danielezeffirelli op 16 april, 2009.

5 Reacties to “Iets met sex, tetten en ding ding dongs…”

  1. er waren dees seizoen echt veel goeie quotes 😀

    Chris: “en toen was er een kleine afterparty in mijn kamer”
    “dankzij mij gaat er voor je vriendin na al die jaren een nieuwe wereld open… ja, mongolië”
    “ça va?”

    Fre: “z’hei goei poten en oren gekregen van de mama”
    “als de drank in de man is, is de wijsheid… niet goed”

    Redwan: “ze houdt wel van het type dat de humor… euh… laat rondblazen gewoon”

    broer of vriend van Steve denkek: “ge pakt uw fritten ook ni mee naar de frituur he”

  2. “ça va” haha inderdaad… “ça va” TE bangelijk!!!

  3. “moet kik daar deze nacht nu echt overkruipen?” 🙂

  4. Toch dankbaar he, zo’n goeie sprekers 🙂

  5. en laat ons de fantastische overtreffende trap van anders nie vergeten… “anderser”

Geef een reactie

 
